Oto kilka sposobów na zdobycie szybciej GS dla nowych Graczy.
*GS - Gear Score, czyli wartość ekwipunku założonego na postaci.
POCZĄTEK
Każdy dungeon w Neverwinterze wymaga odpowiedniej wartości GS (plus odblokowanie dungeona w kampanii). Na obecną chwile (w modzie 14) najłatwiej jest zacząć kampanie Ravenloft. Zadanie dostaniecie od lorda Protectora pt. "Unwelcome guests". Tam za zrobienie prologu do kompanii, dostajemy się do Barovii, robiąc zadanie "Welcome to Barovia" otrzymujemy paczkę, w której znajduje się ekwipunek. Jeżeli prolog okaże się trudny dla was do przejścia, możecie poprosić o pomoc w Gildii.
Tutaj macie zawartość paczki (by skopiować link, wciskamy Reply/Odpowiedz):
neverwinter.gamepedia.com/Vistani_Rewards_Box
INSYGNIA
Od modu 9 doszły dodatkowe bonusy z insygnii, które też zwiększają GS. W zakładce:
* C > Mounts (Wierzchowce) - mamy dwie inne pod-zakładki. Nas interesuje zakładka Stable, tam znajdziemy 5 slotów na mounty. W każdym slocie możemy umieścić jednego z wierzchowców i dopasować insygnia. Dobrym wyborem dla nowych będzie kupienie 5 różnych "niebieskich" mountów na aukcji, lub jeśli już jakieś posiadamy, to uzupełnienie brakujących miejsc. Każdy "niebieski" mount zapewnia 3 sloty na insygnie, a każde z nich daje nam jakąś wartość GS. Najlepiej dopasować jakiś zestaw insygnii, żeby zapewniał bonus.
Link do mountów:
neverwinter.gamepedia.com/Mount
TOWARZYSZE
Zakładka:
* C > Pets (Towarzysze) - posiada 5 slotów dla nich. Każdy daję nam GS (biały 10, zielony 25, niebieski 50, fiolet 100 i legenda 200). Do GS wlicza też wartość ekwipunku na przywołanym towarzyszu z runami i urokami. Ekwipunek dla towarzysza możemy:
- kupić na aukcji
- zdobyć na skirmish IG (Illusionist Gambit)
- wydropić z heroików na SH (mapy Twierdzy Gildii)
Link do towarzyszy:
neverwinter.gamepedia.com/Companion
ARTEFAKTY
Ulepszenie artefaktu znacznie zwiększa jego GS
* przed ulepszeniem czegokolwiek, warto sprawdzać aukcje, kupienie gotowego (ulepszonego) towarzysza, uroku lub artefaktu może być tańsze
Notka pod menu
Gildia jest pełna, nie prowadzimy aktywnej rekrutacji. Osoby chętne dołączyć do Kowali Losu muszą poczekać, aż zwolni się miejsce. Zachęcamy do zainteresowania się Gildiami, które mają wolne miejsce i są z nami w Sojuszu - więcej informacji dostarczymy w grze.
Etykiety
niedziela, 21 października 2018
Kroniki Kowali #1 - Nazwa i Regulamin Gildii
Witajcie serdecznie, przedstawiamy Wam cykl "Kroniki Kowali", który będzie zawierał:
* Poradniki - tłumaczenia i podpowiedzi dotyczące gry
* Informacje i rozkłady jazdy - wspólnych farm, eventów i spotkań
Kroniki będą wysyłane na skrzynkę w grze i publikowane na stronie (by zaznaczyć i skopiować link, wciskamy [Reply/Odpowiedz]):
kowalelosu.blogspot.com
Bezpośredni link:
kowalelosu.blogspot.com/search/label/Kroniki%20Kowali
Na początek dwie proste rzeczy...
__________
NAZWA GILDII NAD POSTACIĄ BUGUJE SIĘ.
Zamiast niej, wyświetla się nazwa sojuszu.
Jak zobaczyć nazwę i gildię własnej postaci:
* Esc > Options (Opcje) > Interface (Interfejs): grupa [HUD], sekcja [Yourself (Ty)] na końcu
* Zmieniamy wartość [Show your name (Pokaż swoją nazwę)] na [Always (Zawsze)] (lub [Mouse Over (Najechanie kursorem)])
* Zatwierdzamy [Apply (Zastosuj)]
Jeśli wyświetla się nazwa sojuszu, naprawiamy ją tak:
* C > History (Biografia)
* Zaznaczamy i odznaczamy [Use Alliance Title] (trzeba ZA-znaczyć i OD-znaczyć)
* Zamykamy okienko
__________
AKTUALNY REGULAMIN GILDII
* Pełny znajdziecie na stronie:
kowalelosu.blogspot.com/p/regulamin.html
* Skrót jest w grze:
G > Events (Wydarzenia) - zaznaczamy "REGULAMIN GILDII" i wciskamy [View Detalis (Pokaż szczegóły)] na dole z lewej, by go przeczytać
* Poradniki - tłumaczenia i podpowiedzi dotyczące gry
* Informacje i rozkłady jazdy - wspólnych farm, eventów i spotkań
Kroniki będą wysyłane na skrzynkę w grze i publikowane na stronie (by zaznaczyć i skopiować link, wciskamy [Reply/Odpowiedz]):
kowalelosu.blogspot.com
Bezpośredni link:
kowalelosu.blogspot.com/search/label/Kroniki%20Kowali
Na początek dwie proste rzeczy...
__________
NAZWA GILDII NAD POSTACIĄ BUGUJE SIĘ.
Zamiast niej, wyświetla się nazwa sojuszu.
Jak zobaczyć nazwę i gildię własnej postaci:
* Esc > Options (Opcje) > Interface (Interfejs): grupa [HUD], sekcja [Yourself (Ty)] na końcu
* Zmieniamy wartość [Show your name (Pokaż swoją nazwę)] na [Always (Zawsze)] (lub [Mouse Over (Najechanie kursorem)])
* Zatwierdzamy [Apply (Zastosuj)]
Jeśli wyświetla się nazwa sojuszu, naprawiamy ją tak:
* C > History (Biografia)
* Zaznaczamy i odznaczamy [Use Alliance Title] (trzeba ZA-znaczyć i OD-znaczyć)
* Zamykamy okienko
__________
AKTUALNY REGULAMIN GILDII
* Pełny znajdziecie na stronie:
kowalelosu.blogspot.com/p/regulamin.html
* Skrót jest w grze:
G > Events (Wydarzenia) - zaznaczamy "REGULAMIN GILDII" i wciskamy [View Detalis (Pokaż szczegóły)] na dole z lewej, by go przeczytać
wtorek, 12 czerwca 2018
Dziedzictwo krwi: Prolog i Rozdział 1-13 i epilog
Prolog
Szkarłatny blask dogasającego słońca barwił kamienne ściany zigguratów na kolor ognia. Płomienie tańczyły na rdzawych plamach krwi, które wgryzły się w strukturę ołtarzy ofiarnych. Zbliżała się noc z pozoru taka jak pozostałe, tylko nieliczni wiedzieli, ze dziś dojdzie do ważnego wydarzenia nadchodziła, bowiem Godzina Przyjścia. Narodzić się miał potomek Wielkiego Pana. Całe Miasto Świątyń było wyludnione i choć większość mieszkańców nie zdawała sobie sprawy, co ma się dziś wydarzyć podporządkowali się nakazom Rady.
Główne trakty patrolowane były przez elitarną gwardię Straż Świątynną.
Dwumetrowa sylwetka, błękitne łuski i kostny kołnierz na głowie świadczyły jednoznacznie o przynależności do Ts'rukh. Każdy z nich nosił pozłacany napierśnik, choć ich łuski były wystarczająco twarde, żeby odeprzeć większość ataków. Miedziane tabliczki z runicznymi symbolami i słowami przytwierdzone były do żuchwy za pomocą stalowych pierścieni. W dłoniach ozdobionych złotymi obręczami dzierżyli ogromne halabardy. Zadaniem Gwardii tego wieczoru było poza ochroną świątynnego kompleksu wyłapywanie wszystkich, którzy niedostosowani się do poleceń rządzących i przebywali poza domami. Zmobilizowano cala Straż Świątynną. Ponad sześć tysięcy ostrzy. Wszystkich złapanych zamykano w lochach, a stawiających opór ścinano na miejscu. Kiedy słońce zniknęło już za horyzontem przez wszystkie kaplice przetoczył się ogłuszający dźwięk trąb. Głównym traktem nadchodził pochód zmierzający do Świątyni Boga Smoka poświęconej Szmaragdowookiemu Tyranowi. Dziewięć istot.
Szkarłatny blask dogasającego słońca barwił kamienne ściany zigguratów na kolor ognia. Płomienie tańczyły na rdzawych plamach krwi, które wgryzły się w strukturę ołtarzy ofiarnych. Zbliżała się noc z pozoru taka jak pozostałe, tylko nieliczni wiedzieli, ze dziś dojdzie do ważnego wydarzenia nadchodziła, bowiem Godzina Przyjścia. Narodzić się miał potomek Wielkiego Pana. Całe Miasto Świątyń było wyludnione i choć większość mieszkańców nie zdawała sobie sprawy, co ma się dziś wydarzyć podporządkowali się nakazom Rady.
Główne trakty patrolowane były przez elitarną gwardię Straż Świątynną.
Dwumetrowa sylwetka, błękitne łuski i kostny kołnierz na głowie świadczyły jednoznacznie o przynależności do Ts'rukh. Każdy z nich nosił pozłacany napierśnik, choć ich łuski były wystarczająco twarde, żeby odeprzeć większość ataków. Miedziane tabliczki z runicznymi symbolami i słowami przytwierdzone były do żuchwy za pomocą stalowych pierścieni. W dłoniach ozdobionych złotymi obręczami dzierżyli ogromne halabardy. Zadaniem Gwardii tego wieczoru było poza ochroną świątynnego kompleksu wyłapywanie wszystkich, którzy niedostosowani się do poleceń rządzących i przebywali poza domami. Zmobilizowano cala Straż Świątynną. Ponad sześć tysięcy ostrzy. Wszystkich złapanych zamykano w lochach, a stawiających opór ścinano na miejscu. Kiedy słońce zniknęło już za horyzontem przez wszystkie kaplice przetoczył się ogłuszający dźwięk trąb. Głównym traktem nadchodził pochód zmierzający do Świątyni Boga Smoka poświęconej Szmaragdowookiemu Tyranowi. Dziewięć istot.
środa, 17 stycznia 2018
Jak szybko zwiększyć ranking wyposażenia (dla świeżych 70-tek).
Witam chciałem napisać ten prosty poradnik, ponieważ od czasu do czasu spotykam w Gildii osoby z bardzo niskim rankingiem ekwipunku, do tego stopnia, że ciężko je zabrać na jakiś duegon.
Jeżeli zobaczycie kogoś z niskim rankingiem polecam przesłać link do tego posta, jest to poradnik do zrobienia prymitywnego rankingu, jednak będzie ono wystarczające "jako tako", żeby radzić sobie w grze i móc spokojnie rozwijać postać. Zaczynajmy!
*Gra się zmienia. Koszt zdobycia przedmiotów może być inny, szczegóły mogą się nieznacznie różnić.
Jeżeli zobaczycie kogoś z niskim rankingiem polecam przesłać link do tego posta, jest to poradnik do zrobienia prymitywnego rankingu, jednak będzie ono wystarczające "jako tako", żeby radzić sobie w grze i móc spokojnie rozwijać postać. Zaczynajmy!
*Gra się zmienia. Koszt zdobycia przedmiotów może być inny, szczegóły mogą się nieznacznie różnić.
czwartek, 11 stycznia 2018
wtorek, 9 stycznia 2018
Skróty
Zbiór powszechnie używanych skrótów.
Czarnoksiężnik Plagi – SW – Warlock
Łotrzyk Oszust – TR – Trickster
Łowca Strzelec – HR – Hunter Ranger
Manipulujący Czarodziej – CW – Control Wizard
Oddany Kapłan – DC – Devoted Cleric
Specjalista w Broni Dwuręcznej – GWF – Great Weapon Fighter
Zaprzysiężony Paladyn – OP – Oathbound Paladin
Zbrojny Strażnik – GF – Guardian Fighter
Klasy postaci
Łotrzyk Oszust – TR – Trickster
Łowca Strzelec – HR – Hunter Ranger
Manipulujący Czarodziej – CW – Control Wizard
Oddany Kapłan – DC – Devoted Cleric
Specjalista w Broni Dwuręcznej – GWF – Great Weapon Fighter
Zaprzysiężony Paladyn – OP – Oathbound Paladin
Zbrojny Strażnik – GF – Guardian Fighter
Czy wiesz, że?
Poradnik skupia się na ciekawostkach i drobnych szczegółach, o których łatwo zapomnieć nawet najznamienitszym znawcom gry. Niezależnie, czy zaglądasz tu z ciekawości, czy by sprawdzić swoją wiedzę, miłej zabawy :)
*Gra ciągle się zmienia, część tych ciekawostek może być już nieaktualna.
*Gra ciągle się zmienia, część tych ciekawostek może być już nieaktualna.
Przypisanie korzyści VIP do klawiatury
Opisuje tu, jak przypisać elementy konta VIP do klawiszy na klawiaturze (do przycisków F3-F8), dla wszystkich postaci na koncie.
1. Wpisujemy/kopiujemy następujące linijki do czatu na dowolnym kanale (po każdej wpisanej linijce wciskamy ENTER):
/bind F3 gensendMessage Vipaction_Overworldmapteleport activate
/bind F4 gensendMessage Vipaction_Mailbox activate
/bind F5 gensendMessage Vipaction_Salvager activate
/bind F6 gensendMessage Vipaction_Professionvendor activate
/bind F7 gensendMessage Vipaction_Bankvendor activate
/bind F8 gensendMessage Vipaction_Moonstonemaskteleport activate
2. Sprawdzamy, czy przyciski F3, F4, F5, F6, F7 i F8 przywołują elementy VIP'a. Jeśli coś nie działa, musimy wpisać/skopiować linijki jeszcze raz, upewniając się, że zostają wpisane całe i ani przed, ani po, nie dodano jakiegoś znaku (na przykład spacji).
1. Wpisujemy/kopiujemy następujące linijki do czatu na dowolnym kanale (po każdej wpisanej linijce wciskamy ENTER):
/bind F3 gensendMessage Vipaction_Overworldmapteleport activate
/bind F4 gensendMessage Vipaction_Mailbox activate
/bind F5 gensendMessage Vipaction_Salvager activate
/bind F6 gensendMessage Vipaction_Professionvendor activate
/bind F7 gensendMessage Vipaction_Bankvendor activate
/bind F8 gensendMessage Vipaction_Moonstonemaskteleport activate
2. Sprawdzamy, czy przyciski F3, F4, F5, F6, F7 i F8 przywołują elementy VIP'a. Jeśli coś nie działa, musimy wpisać/skopiować linijki jeszcze raz, upewniając się, że zostają wpisane całe i ani przed, ani po, nie dodano jakiegoś znaku (na przykład spacji).
poniedziałek, 8 stycznia 2018
Zimowe Tornado
Gdy zima ogarnęła chłodem połowę świata a pewna mała gospoda w połowie znikła pod białym puchem w oddali pojawił się zarys niewielkiej postaci, przedzierającej się przez kolejne zmrożone zaspy.
Mocno zaciągnięta na głowie, ciepła czerwona czapka zakrywała jedną połowę twarzy, drugą pokrywała gęsta siwa broda. Jedyną widoczną częścią oblicza tej postaci był gburowaty nos, równie czerwony (zapewne od mrozu), jak czapka i płaszcz właściciela. Grube wełniane rękawiczki trzymały sznur sań, na których ledwo trzymał się wielki wór.
Mocno zaciągnięta na głowie, ciepła czerwona czapka zakrywała jedną połowę twarzy, drugą pokrywała gęsta siwa broda. Jedyną widoczną częścią oblicza tej postaci był gburowaty nos, równie czerwony (zapewne od mrozu), jak czapka i płaszcz właściciela. Grube wełniane rękawiczki trzymały sznur sań, na których ledwo trzymał się wielki wór.
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)


